mandag 4. mai 2009

Vintage layout

Jeg fant ut at jeg helt har glemt å legge ut denne. Jeg lagde den forrige uke, og jeg brukte Skissedillaskisse #5 som Lula har laget, men jeg glemte jo å levere hele greia innen fristen.. men jeg fikk nå scrappet litt i hvert fall:)

Ble veldig inspirert av den flotte skissa, og fikk så lyst å lage en skikkelig vintage layout med disse bildene. Og vintage ble det, hehe.

Jeg har stemplet med hvit maling og stor bobleplast, klattet litt her og der med malingen, glimmer mist og spray ink. Alle kanter er distresset og svertet, bokstaver og blomster også. Bildene er av Emilie som leker med en gammel dukkevogn jeg arvet når jeg var liten. Tror den er bortimot femti år minst, men den er sånn passe slitt og fin, og Emilie elsker den (den er jo rosa....).

Og jeg er endelig ferdig med 75 bryllupsinvitasjoner, hurra! Det tok litt lenger tid enn jeg trodde... 225 punchinger og 675 stempeltrykk til sammen, for ikke å snakke om all klippingen og limingen. Men det ble jo bra til slutt, og det er det viktigste. Skal se om jeg får tatt et bilde eller to før de leveres.

Og på Sukkersött trenger vi flere DT, det har kommet inn utrolig mange flotte bidrag til skissen, men det er plass til mange fler!:)

8 kommentarer:

HegeAL sa...

Kjempenydelig LO. Synd den ikke ble med i skissedilla!

Pia sa...

super rålækkert layout

Camilla sa...

Kjempefin, så masse detaljer! :) Og så fin dukkevogn;)

Camilla

Liv Torunns hobbykrok sa...

Denne var rålekker..Du er super..

Nikki Fairbairn sa...

Gorgeous Lo Anita, love the cute Photos and the wonderful papers. Hugs Nikki x

Anonym sa...

Så fin den ble! Vintage er så kult men jeg får det ikke helt til selv.

Riet sa...

What a gorgeous card Neeta.

Hugs Riet.x

❤ Kaia sa...

Nydelig LO.
Herlige bilder av snuppa di.
Klem :o)