fredag 1. mai 2009

Engler og bursdagsfeiring

Temaet på Sukkersött i dag er Vinger. Mitt kort ble ganske så annerledes enn jeg pleier å lage, veldig lyst og søtt. Gorjuss jenta fra Sugar nellie er så utrolig søt og engleaktig at jeg kunne ikke pøse på med farger her.

Vi søker også nye DT på Sukkersött, så følg med på bloggen i dag, så kommer det mer om det om en stund.

**
Vi feirer bursdag på ScrappeMania denne måneden, og det starter i dag med Dina Wakely som gjest. Stikk innom bloggen til Dina og få med deg noe av det hun lager, hun er utrolig kreativ og dyktig! Det er snart et helt år siden vi startet bloggen, og mye har skjedd siden den gang. Og mye kommer til å skje i mai, så det kan lønne seg å følge med på bloggen. Jeg har scRappet en layout av Dina som heter "Rest", den kan du se på bloggen sammen med de to andre layoutene som du kan være med å scRappe for å vinne et utrolig tøft kit fra Label Tulip.
ScrappeMania is having a birtday party over at the blog. Later this May it will be one year since we started with the challenges. And we started the party today with talented Dina Wakley as our guest designer. You have to take a look at her blog and the stuff she makes, she's super talented and creative, I love her style with spray inks!:)I promis you will be inspired!

I have ScRapped Dinas layout "Rest". The colours didn't turn out quite the way I wanted, but my daughter loved it since it's pink;) I can't remember where the background paper is from, but the green strips and the clouds are from the new
3ndy papir line. I sprayed on paper circles with glimmer mist Vintage pink, and I also used the circles that were sprayed on. Some Hambly frames, Prima clear stamp "dots", lace, old book pages and doodlebug letter stickers. If you want to play along you ca ScRap one of Dinas beautiful layouts, and maybe you'll be the lucky winner of a really cool Label Tulip kit.


Nå reiser jeg på en liten helgeferie, håper alle har en fin langhelg!

I'm leaving for a little weekend holiday, so I wish you all a great weekend!

11 kommentarer:

Saskia sa...

Lovely, lovely work!! You are so creative!!

Sweet greetings,
Saskia

Riet sa...

What a beautiful Neeta,l love the stamp and papers.

Hugs Riet.xcard and layout

Pia sa...

søde ting du har lavet, er vild med det englevinge kort, super lækkert

Eva Helen sa...

Såå nydelig kort du har laget.Tittet i bloggen din og så mye flott det var her!
Ha en god helg.

Klem fra Eva Helen.

Maya sa...

Nyyydelig vingekort,Anita!
Så lekkert med duse farger til den vinge-jenta :)
Kos deg på tur,
klem fra Maya :)

milli sa...

Du er så flink!!
Helt fantastisk kort, jeg likte så godt de duse fargene, og fjæren passer perfekt!
Kjempesøt layout også, så søtt med skyene:)

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klemmer fra
Camilla

Angella sa...

Dette var bedårende Anita:)
Jeg gledere meg til å få montert mine også:...
Ha en finfin langhelg

klem
Angella

{ Kristina } sa...

Digger layouten din Anita! :D Gratulerer med 1 år hos Mania!! Hurraaa!!

Veldig søtt kort også!

Marte sa...

Tusen takk for kjempe koselig kommentar, Anita! :) Det setter jeg sånn pris på. Blir nesten rørt av at jeg ikke er "gitt opp" etter min lille bloggpause.. ;)

Her om dagen så jeg det nyydeligste bildet av din herlige datter - der hun sover med bamsen på ryggen. SÅ herlig! Hun er virkelig en hjerteknuser! :)

Ha en fin søndag! Klem fra Marte

Kickans_blogg sa...

Oj, så många underbara kort du har gjort!! :0)
Kram Kicki

Hanne sa...

Så utrolig lekkert dette kortet var, Anita, både kortet og LO'en! Fargene og detaljene på kortet var helt fantastiske, og det stempelet - ÅH!!! Hvor har du klart å få tak i det hen? Jeg har ikke klart å finne andre enn Funky Kits som selger disse, og frelst som jeg er, skulle jeg gjerne hatt ALLE disse Gorjussene *fnis*

Ha en fin søndagskveld!
Klem fra meg :)