mandag 11. mai 2009

Konfirmasjonskort

Jeg lagde dette konfirmasjonskortet til en artikkel på Kreative sider. I den finner du inspirasjon til bordkort, invitasjoner og andre saker og ting til konfirmasjonen hvis du trenger det (litt sein med å legge ut mine ting jeg da..). Artikkelen finner du her.

Når jeg lagde kortet hadde det ingen eier, derfor ble det bare liggende halvferdig, men så fikk jeg en bestilling på et konfirmasjonskort og fant ut at jeg skulle jobbe videre med det.

Her er fronten på konvolutten, pyntet med kartong, blomster og stempel fra Stempelglede. Sirklene er kuttet ut med spellbinders.Jeg lagde til et kort å ha inni konvolutten med plass til å skrive en personlig hilsen.

Og jeg pakket også inn gaven til å matche kortet. Håper konfirmanten ble fornøyd!
Jeg har sydd rundt kantene på konvolutten, arket er fra Prima, alle blomster også. Stempler fra Stempelglede, noteark, bazzill, halvperler, blingstein fra Prima, hambly overlay og bokstaver fra MM.

4 kommentarer:

Pia sa...

super lækre kort i skønne farver og så smukt pyntet, tak for linket og megen inspiration

Lena Katrine sa...

Nydelig konvoluttkort! Lekre farger og pynt!

Ha en flott tirsdag ;o)

Torill sa...

Kjempelekkert!!!

Riet sa...

Wowww Neeta,what beautiful,l love the papers and details.

Hugs Riet.x