torsdag 28. mai 2009

Hermegåsa

Scrapping the music har en utfordring akkurat nå som går ut på å herme etter en av deres layouter, Hermegåsa. Jeg ble inspirert av Vibeke sin layout, som heter "Vi hopper opp, vi hopper ned", og det er den jeg har hermet etter.

Arkene jeg har brukt er fra October afternoon og Sassafras, pluss gamle boksider.
Fargene ble litt feil på hovedbildet, de vises mer riktig på detaljbildene:)


Jeg har brukt crackle paint og rosa glimmer mist. Den hvite blomste har jeg laget selv av filt, og sydd fast en perle.


Hekleblomsten har mamma laget til meg, jeg har hatt litt mønterpapir og en stoffbrad i midten.Bokstavene er foam thickers og mm mini klistrealfa.

Morsom utfordring!:)

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne var virkelig flott!!! Så gøy at du ble inspirert til å lufte akkurat min LO:)
Likte godt mønsterarkene og blandingen av fargene du har. Kjempefin:)

Lena Katrine sa...

En herlig LO i glade farger, og med masse flotte detaljer på!

Riet sa...

Woww Neeta,what beautiful,l love the colours.

Hugs Riet.x

Torill sa...

Kjempefin!!!
Så hærlige farger sammen!! Knallstilig!

Gro aka emrille sa...

Kul!
Digger bare den blomsten som mamma'n din har laget, og så så stilig at du har brukt litt mønsterpapir og en brad på den. Sånn hadde jeg aldri tenkt på...
Herlig bilde, og så koselig tittel:)

Pia sa...

så friske farver og mange skønne detaljer du har på

chlo70 sa...

so nice layout
beautiful colors !

Anette sa...

Wow, denne var utrolig flott!!Digga det mønsterarket!

~Isabell~ sa...

nydelig LO, så masse gøye detaljer. Elsket fargene