fredag 8. mai 2009

Fem mønsterark

Dagens oppgave på Sukkersött var faktisk litt vrien en stund, før jeg fant fram 3ndy papir sine lekre og sommerlige ark. Man skal bruke 5 mønsterark på kortet, og det er faktisk ikke så ofte jeg bruker så mange bare på et kort.Men det ble jo ganske stilig med så mange ark til slutt:)

Alle arkene er fra 3ndy papirs nye vårserie, jeg har brukt Selma, Bikini og Sunny days, begge sider på de to sistnevnte. Arkene er så herlige og sprudler virkelig av vår og solfølelse. Det gjør også den søte Gorjuss-jenta fra Sugar nellie, som er malt med distress. Swirlen er stanset ut med quickuts og sprayet med rosa glimmer mist. Jeg har også stanset ut sirkler med spellbinder circle dies og brukt blomster fra Prima og rosa knapper som pynt. Teksten er også fra Prima. Alle arkene er rufset med edge scraper og svertet. Har også sydd rundt de med symaskin.

Jeg håper alle får en kjempeflott helg!
(Og håper med dette vårlige kortet at solen og våren kommer tilbake!)

14 kommentarer:

Marianne sa...

Ja, dette fiksa du elegant! Kortet ditt ble fantastisk flott!!
God helg, og klem fra Marianne:)

Pia sa...

super flot og flot afstemt selv om du har brugt 5 forskellige mønster papirer, du må også have en god weekend

Mokka sa...

Så nydelig!! De arkene harmonerte jo så godt sammen også. Og kjempefint stempel. :)

Inas lune hjørne. sa...

Nyyyyyydelig!

Unknown sa...

Når eg ser på kortene dine så forstår eg at eg har masse å lære!! Nydelige kort, Anita :D

annes paperfun sa...

Så lekkert som kortet ditt er!!!
Likte det kjempegodt og du klarte virkelig denne utfordringen med glans!
Takk for dagens oppmuntring :o)
klem Anne

Riet sa...

Wowwww Neeta,what a beautiful card,l love the image and colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.x

Marte sa...

Kjempe lekkert kort altså, jeg er helt fascinert... :) Her tittet og tittet, ser meg ikke mett på det.

Håper du får en kjempefin helg, slapp av og kos deg!

Unknown sa...

hi anita, your coloratin looks really amazing and the layout is sensational. such a fantastic card again.
have a nice weekend,
big hugs, bea

Maya sa...

To sjeler samme tanke! :)
Det var 3ndy som reddet meg fra "katastrofe" også *fnis*
Morsom oppgave,men det ble litt frustrasjon i starten ;)
Kortet ditt ble råålekkert,så nyydelig med blomstene,du er så dyktig,Anita!!
Og du,tuuusen hjertelig takk for gratulasjon,det varmer!!
Go`klem med ønsker om ei flott helg!

Linanna DESIGNS sa...

Good morning Anita, wow, what a totally gorgeous card hunny. The image you've used is fabulous and coloured perfectly and all that detail is stunning. I love this card. Hope you have a lovely weekend hugs Linda x

Hesteberta sa...

Så nydelig kort! Man skulle tro det ble rotete med så mange mønsterark, men dette var godt satt sammen.
Kjempesøt Gorjuss girl også, heldig du som har fått tak i en av de nye :)

Eva :)

mi@ sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen i bloggen min :-)

Nydelig kort du har laget!

milli sa...

Likte dette kortet kjempegodt! Så fine farger og så fint bilde!!
Rålekre papir også:)
Håper du har hatt en fin helg!

Klem fra
Camilla