fredag 29. mai 2009

Sukkersött og ny blogg

I dag "åpner" den nye bloggen vår, Sukkersöte kreasjoner. Her publiserer vi lekre og kreative saker vi finner på nettet, kanskje hos deg?:) Ta en titt her.


Og på Sukkersött har vi selvsagt en ny utfordring i dag også. Du må bruke minst fem forskjellige stempler på forsiden av kortet ditt.

Jeg har faktisk klart å bruke åtte! Jeg har brukt en swirl på venstre siden av det blå mønsterarket og et hjørnestempel i to av hjørnene, begge fra Stempelglede. Teksten er også derfra og bak teksten har jeg brukt et clearstamp fra Prima med prikker. Bak arket med teksten på har jeg et stempel fra Heidi Swapp og et sirkel tekststempel fra Papirloftet. I tillegg motivstempelet fra Whiff of Joy som er malt med distress ink, og til slutt er sommerfuglene stemplet og klippet ut. Puh.. :) Mønsterarket mitt er fra Making memories, den rosa biten fra Basic grey. Jenta sitter på en blondekant og blomstene har jeg laget selv, de er punchet ut og limt sammen.

Her i huset er vi blitt syke på en fredag, men jeg håper alle andre får en super langhelg!:)

15 kommentarer:

Riet sa...

Ohhh wowwww Neeta,what a beautiful card,l love the image and colours. So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Carina sa...

Jeg fikk en så god sommerfølelse av kortet ditt, Anita. Helt nydelig!

Lena Katrine sa...

Nydelig kort Anita! Lekre farger, og så mange flotte detaljer!

Ha en fin pinse, og god bedring i huset! Go'klem

Unknown sa...

oh wow, that looks so precious and pretty too. such wonderful stamps and a perfect coloration.
big hugs, bea

Hildegunn sa...

Lekkert kort, mange flotte detaljer!

Riktig god bedring!
Håper at dere får en fin pinse uansett!

Vibeke sa...

Nydelig kort - og lykke til med ny blogg:)

Maren sa...

Oi! Så flott! Helt utrolig å klare å bruke 8 stempler på en fremside :D

milli sa...

Åh, så fint kort!
Likte så godt rosafargen og alle de fine detaljene, rålekkert!
Ha en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Fantastisk nydelig kort. Herlige farger!

Maya sa...

Nyyyydelig kort,Anita!
Så lekkert malt og så masse herlige detaljer!
Håper dere blir fort friske,og att helga blir flott :)
Go`klem fra Maya

Hanne sa...

Dæh - imponerende å få brukt så mange stempler uten at det blir rotete! Knallstilig kort, Anita, dette falt jeg helt for!

God pinse og god klem :) Håper dere slipper å være syke hele helga!

Beate sa...

Wow, dette kortet var virkelig flott!! Nydelig!! :)

Unknown sa...

Nyydelig kort i herlige pasteller!!! Et lekkert sommerkort, og så vakkert willow er fargelagt då!!!

Håper du har hatt ei fin pinse og at alt er bra med deg!

Klem,
Jorunn

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert og WOW, så nydelig fargelagt!!! Kjempeflott med den lille blå blomsten:)

Klem fra Lene:)

Sanna F sa...

Vilka fantastiskt fina och vackra kort du gör!!! Du är otroligt duktig!