mandag 25. mai 2009

Glad!

Det er ordet på ScrappeMania denne gangen. Et finfint ord å scrappe, det er jo så mange ting å bli glad av nå når det er vår ute:)


Jeg har scrappet om min fine datter, og hvor glad jeg er fordi akkurat hun er min<3
Arket jeg har brukt er fra 3ndy papir, Lene Solhaug sin kolleksjon. Jeg har sprayet med glimmer mist oppå en stensil, dvs. en rest jeg har kuttet ut swirler fra. Jeg har sprayet med Vanilla breeze, og også litt Vintage pink her og der. Vi har også blitt sponset av Nunn design med lekre charms, og jeg har brukt noen av de på og rundt blomstene fra Prima. Har ellers brukt thickers, klistrebokstaver, gamle boksider, blonder og en tekst rubon.Ønsker alle en fin og GLAD mandag!:)

9 kommentarer:

Torill sa...

Nydelig!!!
Så flott bilde og nydelig LO!!

Unknown sa...

Beautiful!!! Love the paper!!! :)

Marte sa...

Så sart og nydelig, Anita! Ga meg en skikkelig gammeldags følelse. Utrolig skjønn jente du har!

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig LO Anita! :D

Riet sa...

What a beautiful layout Anita.

Hugs Riet.x

Pia sa...

sååå nydeligt layout med mange lækre detaljer

chlo70 sa...

so nice layout, i love the ruban !

Nikki Fairbairn sa...

Gorgeous lo Anita, love the photo and the pretty papers. Hugs Nikki x

annes paperfun sa...

Nyyydelig!
Lekre farger og flott oppsett!
Herlig bilde!