torsdag 5. juni 2008

ScrappeMania

Har dere sett den nye utfordringen på Scrappemania? Xstine har laget en utrolig kul utfordring til oss, bare å hive seg med;)

Denne layouten lagde jeg til utfordringen. Først var jeg ikke så superfornøyd med den, men nå syns jeg den er ganske fin. Jeg blir i alle fall glad av å se på alle fargene på den *fnis* :D

Eller blir det ikke mye scrapping om dagen. Det er ut i sola og så inn og rydde/male. Skapet jeg har malt som står på kjøkkenet nå ble dødslekkert! Må huske å ta bilde og legge ut her - for jeg har nemlig scrappa på det :D Jeg brukte et bakgrunnsstempel inni skapet for å lage litt liv:) Ble ganske så festlig.

Håper alle koser seg i sommervarmen!

10 kommentarer:

Sonja sa...

Stilig Lo du har laget til utfordringa og! Hærlig bilde du har i headeren din! Kos deg videre i sommervarmen og takk for kommentar i bloggen (",)

tessa sa...

nydlig side!!

Camilla sa...

Skickar varma och sköna hälsningar till dig från Sverige...
Kram Camilla

Heidi sa...

Så flott den var Anita!! Digger fargene, og de blomstene var fiiine. Prikken over i'en var den avrevne taggen med stempelet (noterer bak øret).

Ha en trivelig kveld.

Heidi

Rita sa...

Heisann

Synes den ble virkelig flott denne LO-en. Virkelig glad-farger!!

Regner med du selv tar kontakt når du klarer å presse inn tid til kurset. Vi er klar any time vi ;o))

Ellers så har jeg tagget deg i dag.

Ha en fortsatt strålende kveld i finværet!

Hilsen Rita

Anonym sa...

Skikke gladLO du har laget, helt super!

Kos deg i varmen!

Renée og Amanda sa...

Man blir virkelig glad av farger ja!! Og jeg blei glad av Loen din :) Skikkelig kul!

Tusen takk for den supersnille kommentaren i bloggen min, forresten:)

Ha en strålende dag videre :)

Vibeke sa...

Nydelig!!! Flott med Loer med så knæsje farger!!! :)

Elisabeth sa...

åååå jo denne må du bare være superfornøyd med;) kjempe herlige farger

ha en fin søndagskveld
klem fra elisabeth

Anne Bente sa...

Dette var en skikkelig GLAD-LO! Blir i godt humør av denne! Kjempestilig!