mandag 2. juni 2008

Male male male

Jeg var ute og malte i nesten hele går! Holder på å pusse opp litt møbler, malte et skap og et lite bord. Blir veldig fint tror jeg, alltid godt med litt fornyelse. Og nå som vi skal pusse opp nytt rom til snuppa, så må alle tingene som er lagra der inne ut, og dvs. at vi må ha klar oppbevaring og bord i stua så vi har et sted til data og scrapping, og alle bøkene mine som fortsatt står i kasser der inne.... Mye som må gjøres i nærmeste framtid med andre ord;) Men jeg koser meg med det, så da er det jo greit.

Dette kortet hadde jeg med i sommerens første kort-o-mania på scrapping.no.
Det nådde ikke til finalen, var masse flotte bidrag med denne gangen.


Og siden jeg var ute og malte i hele går, så glemte jeg å levere inn denne layouten
som jeg lagde på fredag. Den er laget til 5-kamp på minneriket, oppgaven var clear.
Jeg har brukt en Hambly med gullswirler og så lagt et Prima ark opp igjen på,
revet rundt bildet og litt i kantene så hamblyen synes.


Det viser ikke så godt på det store bildet, men ved begge blomstene så har jeg prikket opp swirler med glitterlim.


Nei, nå må jeg ut igjen i sola, har igjen å male alle hyllene til skapet, så om jeg gjør det nå mens snuppa sover kan vi kanskje ta skapet inn igjen i kveld:)

Håper alle får en nydelig dag!:)

4 kommentarer:

Stine sa...

Her var det mye lekkert å se på, flotte LO'er og kort! Skikkelig flott det siste kortet, så flink du er til å pynte med masse søte greier!

Elisabeth sa...

ååååå så masse fint det var her igjen altså;) tusen takk for kjempe inspirasjon;)

ha en fin uke

klem fra elisabeth

Livy sa...

Heisann!
For en flott blog du har, og så utrolig mye fint du lager!!!

Du har mange jern i ilden skjønner jeg, blir sikkert kjempefine de hagemøblene! Også så morro med nytt rom da!

Ønsker deg en fin uke!

Camilla sa...

Hei!! Så mye nydelig her!!:) Masse inspirasjon. Lurte på hva du bruker for å lage prikkene på kortet?? Gav en flott effekt:)Ser du har utfordret meg!! Så moro, jeg tar den når jeg kommer hjem fra jobb, her er det bare bunker med lærebøker... vil heller slå opp i boken min hjemme:) Ha en fortsatt flott dag!:) Klem fra Camilla.