tirsdag 24. juni 2008

Kort og awards..

Dette kortet laga jeg til kjæresten min som hadde bursdag på lørdag. Bamsen fra Whipper snapper er fargelagt med Pro markers. Jeg har forbannet disse tusjene siden jeg kjøpte de i mai, syns aldri at jeg får det fint til. Det er nok bare en teknikk å lære seg, men jeg er så vant til å male med distressene mine at jeg følte jeg klussa det til hele tiden (og så er jeg ikke kjent for å ha alt for mye tålmodighet..). Denne bamsen er den første jeg ikke har kasta *fnis* Den ble jo helt okei, ganske søt faktisk:) Så, vi er ikke helt venner enda, jeg og Pro marker-tusjene, men det kommer seg;)


Har også brukt stempler fra Stempelglede, "Grunge collection" og "Min venn". Nydelige stempler!





Og så må jeg få si tusen tusen takk til alle dere som har gitt meg awards i det siste! Jeg setter kjempestor pris på det!!:) Men jeg har så mye å gjøre for tiden, så da blir det ikke prioritert, beklager det. Håper det er i orden!

2 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Et kjempeflott kort, Anita. Likte veldig godt det hjerte du har på. Er det crackle paint?

Camilla G sa...

Så nydelig den lille bamsen ble! Jeg kan ikke fargelegge noe stempeltrykk med noe, får det bare ikke til!! Nydelige krakelerte detaljer!