søndag 1. juni 2008

Juni!:)

I dag er det juni, den fineste måneden i året;) Ikke bare har jeg og samboeren min bursdag, men Emilie er også født i juni! En travel måned også mao:)


Layouten over her har jeg lagd med et kit fra Eclectic kits. ScrappeMania ble sponsa av de, og vi var så heldige å få hvert vårt kit å leke med:) Tusen takk, Lene! Det var masse fint i kit'et, jeg har lagd et kort og en layout til, men jeg har ikke tatt bilde av dem enda. Må få gjort det så skal jeg legge inn inn senere.

----

Fikk en utfordring for noen dager siden som jeg holdt på å glemme.. den er som følger;

"pick up the nearest book-open on page 123
-find the fifth sentence
-post the next three sentences......
-tag five people,and acknowledge who tagged you"

Den boka som er nærmest meg er Ei verdsomsegling under havet av Jules Verne.

"- Nei, han blir ikkje verre, dersom vi ikkje vil det sjølve. Det er berre å koma seg unna han. Vi går i en straum av kokande vatn."

Jeg fikk utfordringen av Heidi, en superdyktig scrapper som lager de lekreste layouter. Anbefaler å titte innom bloggen hennes:)

Fikk den også av Nabon, hun er helt rå på layouter, jeg elsker hver eneste en!;) Løp og se her også!

Jeg gir utfordringen videre til Camilla, Kristina, Elisabeth, Camilla og Kristine:)

2 kommentarer:

Lene - nabon sa...

Jeg har tagget deg!!!

se i bloggen min da vel!

Kristine sa...

He he Anita! Jeg dro ut den rareste boken fra bokhyllen. Og den hadde jo de leeengste setninger!
Så da fortsetter jeg taggingne og finner noen andre som skal gjøre det samme ;)
Takk skal du ha! Og jammen meg var det noen flotte kort du hadde laget i det siste!
You rock girl!