onsdag 10. juni 2009

Tusen, tusen takk!!

For alle de utrolig koselige hilsener og kommentarer dere har gitt meg, både her og på ScrappeMania. Jeg blir helt rørt av så mange fine ord på en gang, tusen takk! Og jeg hadde en kjempefin dag med venner og familie, koste meg masse.
Thank you so, so much for all the wonderful, kind words and comments you left me yesterday! I had a great day with my family and friends.

Jeg fikk fin post i går også jeg, nemlig dette nydelige kortet fra søte, gode Kristine:) Og det er så fint, jeg digger blomsterbedet på det! Fikk også en pakke med masse fint i, som jeg gleeeder meg til å bruke:) Tusen takk, snuppa!
I got this gorgeous card from my friend, Kristine. I love the flowerbed on it, so cute! I also got a nice little present with lots of yummy stuff I can't wait to use.

Bildet har jeg lånt fra Kristine.

Og så har jeg trukket en vinner av bursdags-scrappesnopet mitt, det ble..
I picked a winner of my birtday blog candy, and it is..
Monika sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Du hadde utrolig masse flott i bloggen din, både kort og lo'er. Og så likte jeg headeren din så godt.

Send meg adressen din på papirrommet@gmail.com, så skal du få en liten pakke i posten av meg:)

Håper alle får en kjempefin onsdag!
I wish you all a wonderful wednesday!

2 kommentarer:

Monika sa...

Oi, så koselig!! Tusen takk!!
Burde jo være jeg som skulle ha sendt deg pakke :)

Har sendt deg mail :)

Riet sa...

What a beautiful card Neeta,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x