torsdag 11. juni 2009

Mania ScRapp

Jeg har endelig fått scrappet noe igjen! Har ikke rørt hverken papir eller stempler på to uker.. Så mens snuppa sov i dag så fikk jeg tid til å gjøre scRappen av Pia/Amani som ble lagt ut på ScrappeMania i går. Fikk til og med laget enda en lo, men den kommer senere.

Veldig vanskelig å ta bilde av en så lys lo, du kan nesten ikke se skyene som er sprayet. Fargen (Glacier) er mer blå enn det viser her. Skyene er klippet ut av gamle boksider, brukte de først til å spraye på skyer øverst, og så limte jeg de på nedenfor. Blei inspiret av Anne Kristine sine lekre skyer på "Sleeping on a pink cloud" her:)
Den nydelige blonden fikk jeg med Kristine til bursdagen min, den er utrolig fin!
Har kun brukt glimmer mist, blonde, ric rac, roser fra Papirloftet og blomster fra Prima på denne. Bokstavene er Pink paislee klistrebokstaver.

5 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så nydelig denne lo'n var. Enkelt er ofte det fineste...søt den lille "snuppa" da...

Hildegunn sa...

Nydelig LO!
Flotte bilder du har brukt!

Riet sa...

Wowww what beautiful Neeta.

Hugs Riet.x

Torill sa...

Så stilig!!!
Kjempeflott med de skyene! Utrolig snedig teknikk - og de skjønne bildene, da!!!

Vibeke sa...

En skikkelig lekker LO!! Flott bruk av glimmermist - og herlige bilder av frøkna di:)