tirsdag 9. juni 2009

25!

I dag har jeg bursdag og blir 25 år ung:)
Todays my 25th birthday, and I got this beautiful card from Maya yesterday.

Men jeg fikk bursdagskort allerede i går jeg, nemlig dette nyyyydelige kortet fra Maya, tusen takk!


Og hvis du har lyst å vinne en rak, så ta en titt på ScrappeMania, der har de søte jentene lagt ut en bursdagsrak!

Og jeg vil gjerne også gi litt bursdags-scrappesnop til noen, så dersom du legger igjen en kommentar under dette innlegget her blir du med i trekningen om en liten pakke fra meg. Trekker en vinner i morgen jeg.
If you leave a comment under here you'll have a chance to win some birthday-blog candy from me. I'll draw a winner tomorrow.

Tusen takk for alle fine ord og kommentarer dere legger igjen her hos meg, jeg setter så utrolig stor pris på det! Alle blir lest og satt pris på, selv om jeg ikke har tid til å kommentere så mye hos alle dere som jeg gjerne skulle ønske.
Thank you so much for all the kind words and comments you leave on my blog, I appreciate it so, so much!

36 kommentarer:

Elin sa...

Gratulerer med dagen!! :) Er ofte innom og ser på alt det fine du lager!! Takk for inspirasjonen!!

Elin

Pia sa...

gratulerer med dagen

Berit sa...

Gratulerer med dagen!!!
Håper du koser deg i hele dag!
Det fortjener du nemlig!

Wenche sa...

Hurra for deg som fyller ditt år.... gratulerer så mye med dagen. Og WOW så masse fint du har i bloggen din. Har blitt sittende å bla LEEEENGE jeg nå. målløs-

❤ Kaia sa...

Gratulerer så mye med dagen.
..tenk... et kvart hundre år :o)
Takk for all inspirasjon du gir oss alle.
Ha en super bursdag.
Klem :o)

Anonym sa...

Så fint kort du har fått i posten da!! Gratulerer så mye med dagen din! 25 år er jo ingenting:) For en dyktig scrapper du er!!

Bursdagshilsen fra Cathrine!:)

Tanya sa...

Happy Birthday!!!
Congratulations!!!
You the great designer. Your works are really magnificent!!! It sooooo inspires!!
Thank you very-very much.

Marianne-db sa...

Gratulerer så mye med dagen! Jeg er ofte innom bloggen din og henter inspirasjon :-)

Caroline sa...

Grattis så mye med dagen! Jeg blei forever 21 6. juni! hæhæ!! Nå trenger jeg ikke å bli no eldre ^^!! Håper du koser deg i dag! goklem fra Caroline :)

Trine Anette sa...

Gratulere med dagen.
Aldeles nydelige kort du lager.

Line sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Det var et kjempefint kort; ekstra morsomt å ha bursdag når man får så artige kort :)

Unknown sa...

oh how cute and sooo lovely, looks very pretty.
hugs, bea

Audhild sa...

Gratulerer med dagen.
Nydelig kort du har laget. Flott fargelagt og fint oppsett.
Ønsker deg en fin dag :-)

Idun // Breidablikk sa...

Gratulerer med dagen!!!

Du er da bra snill som gir bort gaver på din egen bursdag!! Kjempefint kort du hadde fått, og du lager så mye flott!! Jeg har nettopp oppdaget den fantastiske bloggen din og har kost meg med å se på alt det LEKRE du lager..!

Ha en SUPER bursdag videre!!! :)

bente_me sa...

Gratulerer med dagen! Utrolig mye flott du lager:)Håper du koser deg masse i dag!

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med dagen, Anita!
Du er til stor inspirasjon, og jeg elsker dine kreasjoner!
Et utrolig lekkert kort du har fått fra Maya også, heldig er du!

Ønsker deg en flott dag!

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med dagen! Enig i at stempeltrykkene dine er flott fargelagt. Hva fargelegger du de med? Flotte kort og flotte loer. Kos deg i dag!

Heidi sa...

Gratulerer med 25 -årsdagen.
Håper det blir litt kaker, brus, godteri og pakker på deg. :-D

Lene Aase sa...

Så lekkert kort du har fått!!! Gratulerer så mye med dagen, håper du får en superduper bursdag:)

Klem fra Lene:)

kaylou sa...

Hi
wow happy birthday.
your work is so beautiful thankyou for the inspiration....
hugs Kaylou xoxo

Torill sa...

Grattis med dagen!!!
Skulle ønske jeg var så flink til å male og scrappe som du, da jeg var 25 år...

Håper du får en strålende dag videre!!
KLem

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med dagen Anita!!! Håper du får en flott og minnerik dag:)

Lena Katrine sa...

Gratulerer så mye med dagen Anita! Håper du har hatt - og får en fortsatt super dag!

Go'klem

JB sa...

Gratulerer så mye med dagen! Kom tilfeldigvis inn på din side, veldig mye flott!!!! Også har jeg selvfølgelig klart å blakke meg litt på Papirloftet etter at jeg så alt det flotte du hadde brukt derfra..:P Men angrer ikke:)

Marte sa...

Gratulerer så masse med dagen, Anita! :) Takk for alle koselig ord og mailer - du er så søt! Håper dagen din blir kjempe hyggelig!
Takk for at du er den du er!
Stor bursdagsklem fra meg

milli sa...

Gratulerer så mye med dagen, Anita!
Håper du har en kjempefin dag, med masse god kake og gaver:)
Takk for all inspirasjonen du gir, hva hadde blogg-land vært uten deg!

Stor bursdagsklem fra
Camilla

Kristine sa...

Hei på deg vennen!
Håper bursdagsbarnet har en flott dag med kake og feiring og flotte gaver!!
Har postmannen kommet med noe fra meg? Jeg sendte det i går og håpet det skulle komme frem til deg i dag!
Gode klemmer fra meg

Riet sa...

What a beautiful card Neeta,l love the image and papers.

Hugs Riet.x

GryA sa...

Gratulerer med dagen! Superung tenker en som har passert 30 og er litt misunelig...

Er ofte innom her og finner inspirasjon!

Tone sa...

Hipp hipp hipp hurra for deg som fyller ditt år!!!
Gratulerer så mye med dagen og håper du får en kjempeflott dag!! :)

Lena Løken sa...

Gratulerer med dagen :-)

Monika sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Du hadde utrolig masse flott i bloggen din, både kort og lo'er. Og så likte jeg headeren din så godt.

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen!!!
Håper du har hatt en super bursdag :o)

Anonym sa...

Grattis med fødelsesdagen! Håper du koser deg masse!

Nyten sa...

Gratulera med dagen!!! 25 er jo ingen alder:-)
Nyydelig kort du hadde fått, flink ho Maya!!
Ha ein god bursdag!!
Klem:))

~Isabell~ sa...

gratulerer så mye med overstått, håper du hadde en super feiring.