onsdag 10. desember 2008

Julekort


Her kommer noen julekort jeg har laget i det siste, det går mest i det om dagen enda:)

Dette julekortet har jeg laget til StampArtic sin 2. utfordring. Man skulle ikke bruke mønsterark, og her har jeg brukt forskjellige stempler fra Stempelglede for å lage min egen bakgrunn. Har sprayet med to forskjellige glimmer mist oppå.

Snøfnuggene har fått både glimmer mist og glitter på baksiden. Teksten har jeg framhevet med glossy accents.
Og her kommer et annet julekort. Jeg synes det var så gøy å male sort/hvitt stempel, så jeg måtte prøve det på denne nissen fra Magnolia også. Synes det gir en utrolig flott effekt.

Har rullet opp arket fra midten så det blir et hull i det. Nissen er festet med 3d gluepads så den er litt forhøyet inni sirkelen. Det røde arket er fra 3ndy papir og sangteksten er fra Papirdesign.Fortsatt god førjulstid til alle!:)

9 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelige kort!! Og svart-hvit-nissen var helt knall!!!

Unknown sa...

Nyyydelige julekort, og det uten pyntepapir var jo bare sååå lekkert!!!! <3<3<3
Rett og slett vakkert!

Takk for at du deltar.

klem,
Jorunn

Lene Aase sa...

Så vakre kort, utrolig lekker bakgrunn på det første og kjempeflott med den sirkelen på nr.2:)

Klem fra Lene.

Lena Katrine sa...

Nydelige kort, Anita - kjempelekre bakgrunner og stilige detaljer!
Alltid masse inspirasjon å hente hos deg!

Tusen takk for koselige kommentarer - det varmer!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Lena Katrine

Bente sa...

Fantastisk flotte kort!! Takk for titten:=)

Lillemor sa...

Guuud så vackert! Blir helr förstummad, en av mina favoriter!!!

Hanna sa...

Vilket läckra kort!
Älskar det röda särskilt mycket.
Supersnyggt med allt det röda runt omkring och så en svart-vit tomte! Såå läckert!!!
Ha det bra!!!
Kram
//Hanna

Hanna sa...

ska stå "vilka läckra kort"
blev lite fel...
Kram!

Marianne Hope sa...

Utrolig flotte julekort! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg i papirgleder teamet...