mandag 8. desember 2008

I disse travle førjulstider

Det er ikke mye blogging jeg har tid til føler jeg. Mye som skal ordnes og fikses før jul og jeg tror kanskje jeg ikke er den eneste;) Men jeg har lagd noen nye kort som jeg kan vise dere.

Det første her har jeg lagd til den 7. luken i Sukkersött Julekalenderen. Oppgaven er, som dere kanskje ser, å lage et julekort i svart/hvitt. Gir en ganske flott effekt egentlig, selv om kortet er helt uten farger.


Kort nummer to er et bursdagskort til en dame som ble 80 år i helgen. Fant ut at vintage og blonder ville være perfekt og kortet falt i smak også, så da var det jo det. Ikke så lett å se her, men har embosset og "knekt" motivet fra 3ndy papir, så det ser litt krakelert ut.


Husk å følge med på Julekalenderen til Sukkersött, kanskje finner du en oppgave eller to du har lyst å være med på? Vi åpner en ny luke med oppgave til dere hver dag, og det blir fine premier trekt ut i begynnelsen av januar.

Scrappemania har også lagt ut Juleoppgaver til dere, med flotte premier. Jeg kunne i alle fall tenkt meg noen av disse, så det er bare å sette i gang og kreere for å ha muligheten til å vinne:)

Og ikke minst, Papirgleder har som vanlig sin flotte Kreative Julekalender, hver dag finner du en ny luke med tips eller tutorials, her er det masse flott å lære.

Med andre ord masse å gjøre på i desember om du skulle være ferdig med både gavehandel og julevask;)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åhh, detta var fint.
är det målat med bara svart?
Otrolig effekt.
hoppas att du hinner med lite vila.
Ni gör ett fantastiskt jobb med sukkersött

Marte sa...

Hei Anita, og tusen masse takk for koselig kommentar! :)

Jeg er så ny i denne vintage trenden, men synes også det røde passet til vintage. Spesielt til jul.. Synes dog det er en litt vanskelig farge, sikkert fordi jeg ikke er så glad i rødt egentlig :P

Disse kortene dine er så rålekre, det er så spesielt det sort/hvitt kortet. Jeg har tatt meg den frihet å spare begge kortene for inspirasjon, du gir meg så mye av den! :)

Ha en fin dag, klem fra meg

Lene Aase sa...

Superflotte kort begge to. Veldig lekkert med bare hvit og svart på det første kortet:)

Klem fra Lene.

Tindaloo sa...

Ååå! Så nydelig malt! Kjempefin effekt :)