torsdag 18. desember 2008

Juleforberedelser


Her går det unna med julekortlaging og kakebaking, rydding og kos. Det er veldig koselig å forberede til jul, spesielt siden Emilie også synes det er morsomt å være med på ting i år:)

Jeg har ikke rukket å ta bilde av så mye av det jeg har laget, det kommer nok kanskje et ras i romjula, hehe. Men jeg har laget en artikkel til den kreative kalenderen til Papirgleder, den kan du lese her.


Husk også å sjekke julekalenderenSukkersött, Åshild har laget noen nydelige godteposer i dagens luke.

Håper alle har tid til å nyte de siste dagene før jul!:)

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Denne syns jeg var skikkelig søt!

Torill sa...

Stilig!!! MMMMMmmmmm så utrolig godt ut!!!

Lula sa...

Lekker pose! Delikat og innbydende;)

Nikki Fairbairn sa...

Yummy, your making me hungry Anita, Hope you and your family have a fabulous Christmas and best wishes for 2009, Big Hugs, Nikki x

annes paperfun sa...

Ååå det var virkelig lekker Anita..
klem Anne
pst...jeg har sendt deg en mail :o)

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker og en god gaveide. Takk for at du deler:)