mandag 1. desember 2008

1. desember

Julemåneden er her, og forberedelser og planlegging preger mye av førjulstiden. Men man skal jo kose seg også, og derfor skal vi hver dag frem mot julaften legge ut en liten oppgave til dere på Sukkersött, som forhåpentligvis setter kreativitetshjulet i sving og inspirere dere til å lage noe fint. Mer om Sukkersött sin julekalender finner du her.

Den første luken handler nettopp om luker:
Lag et kort med en luke av noe slag, inspirert av f.eks. lukekalendere.


Jeg synes oppgaven hørtes så gøy ut, så jeg måtte teste den ut selv. Og den var gøy!:)

Papirene jeg har brukt er fra Ladybug and friends.

Snøfnugget fra Stempelglede er stemplet på en bokside med Distress ink Vintage photo, embosset med klar embossing og klippet ut.
Bakom min luke står det God jul, embosset med sølv embossing.
Tilda har tatt på sin fineste kjole, malt med distress.
Jeg ønsker dere alle en fin og kreativ desember:)

10 kommentarer:

Vibeke sa...

For et nyyydelig kort:) Det var skjønt!!!

Beata Ewa sa...

Aldeles nydelid kort!!!

annes paperfun sa...

Nyyydelig kort Anita :o)
og flott utfordring...
klem til deg :o)

Torill sa...

Kjempelekkert! Og så nydelig malt!!! Kjempeflitt ide!

Anonym sa...

Fantastisk nydelig fargelagt, og flott kort, stilig med den luka. Flott tips.

Kirsten Aune sa...

Så nyyydelig, Anita!! Så herlige farger du har brukt!! Morsom oppgave. Tror jeg må prøve meg på denne...

Håper du får ei koselig førjulstid!
Klem fra Kirsten

anne bodil sa...

Et nydelig julekort du har laget!!

Kathy sa...

Gorgeous card!! I love the colors and your coloring is amazing!!! I was going to do this challenge but with the google translate it says to make a card with a hatch! I have no idea what that means!! (LOL) You have made a gorgeous card!!!
:)Kathy

Unknown sa...

Nyydelig kort, og så kreativt med luke!!!
Nydelige farger og nydeligt fargelagt!

klem,
Jorunn

Nikki Fairbairn sa...

Wow Anita, this card is simply beautiful love your colouring and the wonderful papers you have used. Hugs Nikki x