mandag 24. mars 2008

Kreativ påske

Jeg har hatt en utrolig kreativ påske! Har fått gjort masse, både lo'er og kort - og i tillegg vært flink husmor og vaska og rydda! Et mirakel bare det ;)

Her er i alle fall to lo'er, kortene må nesten vente til eierne har fått de:)




Og så må jeg nesten takke for de hyggelige tilbakemeldingene jeg fikk på nettkurset jeg hadde - tusen takk til dere som var med og for at dere likte det! Det gav meg faktisk lyst til å holde flere, så jeg tror jeg kommer til å sette opp i alle fall et kurs til, mer info kommer senere.

Håper alle nyter den siste fridagen til fulle!

8 kommentarer:

Line sa...

Nydelige LOer!

Dette har blitt en av mine favoritt-blogger!

Har lifta et par av kortene dine nå i helga...

Legger dem i bloggen min i løpet av noen dager... ;)

Jill sa...

Her var det mye flott å se på!!!
KJempeflott blogg!

Stine sa...

Wow-de LO'ene var skikkelig flotte!! Scrapper mindre og mindre, men ble fryktelig inspirert av å se her! :)

Heidi sa...

Kjempefine ting du lager. Og nydelig liten jente du har!

ANGELO sa...

Hei,

Første gangen jeg besøker bloggen din, men det er sannelig ikke siste gangen. Her var det utrolig mye fint. Jeg syns ideen om nettkurs høres interessant ut. Jeg skal følge med om det dukker opp noe av interesse for meg også. Du har en spennende stil så her kan det være mye å lære :)

Nina Grann sa...

Wow jättefin LO!!
Nina

Kristina sa...

Å, digger den første LO'en her!! Råstilig! :)

MichelleO sa...

these pages are wonderful, love the colors. But I also have to comment... She is ADORABLE! A beautiful baby!