onsdag 19. mars 2008

En layout til! og to kort..

Denne var til andre oppgave i scrappeligaen inne på scrapping.no. Vi skulle lifte en nydelig lo av Fenris, og sånn ble mitt resultat:

Bildet er av min datter og søster, fra første gangen de møttes. Jeg gikk elleve dager over termin, og søsteren min var derfor på ferie når Emilie ble født, så de fikk ikke møtes før hun var seks dager. Men det var et hjertelig første møte, det vises her <3


Her har vi hatt fri hele uka siden mannen jobber på skole, men han har vært syk siden søndag, så det har ikke vært mye fri på han likevel, stakkar. Han er bedre i dag, så nå kan det kanskje bli ordentlig fri. Vi skal ikke noe sted da, bare være hjemme og kose oss. Og så skal vi møte venner som er hjemme på påskeferie, det gleder jeg meg til! :)

God påske til dere alle!

1 kommentar:

tessa sa...

så vanvittig nydelig det var d sugarnellie stempelet!! Synst du har en vanvittig herlig blog! Elsker kortene dine masse inspirasjon i de!!