tirsdag 4. mars 2008

2 nye kort

Her er kortene jeg lagde i helga, til min kjære bror som ble 18:)) Tenk at lillebroen min er blitt så stor!! Et av kortene var fra meg og min familie, og det andre lagde jeg for foreldrene mine.

Liten detalj fra innsiden av kortet
Kortet fra oss, et brettekort, med gavekort-tag inni, og hilsen bak på tag'en.
Nå holder jeg egentlig på med finaleoppgaven til Scrappekrigen, men jeg tror jeg har fått litt prestasjonsangst..:/ får den liksom ikke til, vet ikke hvilke papirer jeg skal velge en gang! Får håpe det går seg til, er jo fortsatt tid til fredagen.

Ønsker alle som titter innom en fin uke!! :))

4 kommentarer:

Hilde sa...

Der har du fått de inn i bloggen din ja!! Ufattelig flotte!!
Jeg rett og slett digger de !!
og så fikk jeg noen ideer til "store"guttekort!!

Scrappegal sa...

Hei!
Jeg har fått så sansen for dine kort,og din stil. Jeg elsker det!!! :)
Men,om jeg kan spør hvor du har fått tak i det dødninghodet du har brukt i kortene dine???

Scrappegal sa...

Hei igjen.
Tuuusen takk for komplementene ang bloggen min. Det gjorde veldig godt å høre,når jeg er såpass fersk i dette gamet... :)
Men,kan jeg spør hvor man får tak i de dødninghodene henne??? Vet du om noen nettbutikker som har dem??

Scrappegal sa...

Kan jeg spør hvor du har fått tak i det mursteinstempelet du har brukt på det guttekortet til din bror???