mandag 24. august 2009

Sukkersött Julekort

Jeg er litt seint ute med å vise fram DT kortet mitt for Sukkersött, men jeg rakk ikke sende det før jeg reiste, har vært borte siden torsdag for å hjelpe søsteren min med flytting. Men her er det i alle fall, oppgaven er å lage et julekort i utradisjonelle farger. Rødt, grønt og blått er ikke lov å bruke. Mitt ble mørkebrunt og på Sukkersött ligger det kort i alle regnbuens farger, så der skal det være nok inspirasjon til alle:)

Motivet jeg har brukt er fra Ladybug and friends, bamsen har fått prikkete genser og lue fra October afternoon mønsterark, det samme arket er brukt til å stanse ut snøfnuggene. Resten av motivet er malt med distress ink, og bakgrunnen er laget med blonde og spray ink.
Tekststempelet er også fra Ladybug and friends, og så har jeg brukt diverse rester av noteark, bokside,knapp, hyssing og biletter.


6 kommentarer:

Pia sa...

hvor er det et herligt julekort, flot med det brune og søde motiver

Randi sa...

Så fint kort, jeg elsker brunt!

Masse fint i bloggen din!!

Rita sa...

Kjempeflott julekort, Anita. Så samstemt, og masse flotte detaljer!

Ha en fin uke,
hilsen Rita

Kathy sa...

Oh this is so cute!! I LOVE the colors that you have used and the image is sweet!! Love your snowflakes as well!! So pretty!
:)Kathy

pinky sa...

So gorgeous and chocolatey, just love the colours you have used and the cute little images.
pinky

Marianne sa...

Det går litt hurramegrundt for alle og enhver iblandt! Men hjelpe og trøste for et stilig julekort!!!
Godt gjort!!

Klemmer fra Marianne:)