søndag 9. august 2009

Skissedilla #19

I siste liten lagde jeg et bidrag til Skissedilla skisse #19.


Bildet er fra en dag på ferie hvor Emilie og jeg hadde hele stranda for oss selv. Det hadde regna hele dagen, men når vi kom ned titta sola fram. Vi lekte i vannkanten, bygde sandslott og kasta pinne til hunden. Kjempekos!:)

Jeg har brukt ark fra 3ndy papir og restekassen, bokside, thickers, blomster og roser fra Prima. Den sorte delen bak bildet er fra en blomsterpakning fra Prima, jeg har bare klippet rundt mønsteret. En bit gammel blonde fått av mamma, perler og en del av et ødelagt smykke. De grønne bokstavene har jeg blitt inspirert av en tutorial Carrin gjorde for Papir i hjertet bloggen for litt siden. Har malt og stemplet dem.

6 kommentarer:

mi@ sa...

For et nydelig bilde! Og så flott du har satt sammen mønsterarket med resten. Lekre detaljer!

Takk for bidraget, Anita

Toni sa...

I luv this!!!! such a pretty lo!!!

mariannes scrapperier m.m sa...

Nydelig bilde og veldig lekre detaljer. :)

Riet sa...

What a gorgeous layout Neeta.

Hugs Riet.x

Vibeke sa...

Så nydelig denne var!! Kjempeflott LO du har laget:)

Kim sa...

Oh Neeta this is BEAUTIFUL!!! What a stunning layout, is beyond words it's so pretty!
Hugs~ Kim