mandag 10. august 2009

Scrappemania ScRapp

Nå er det ny scRapp på Scrappemania, denne gangen er det en superlekker layout av Ingunn vi har sRappa.


Vi har også blitt sponset av Transparent Touches, alle tekstfeltene her er derfra. Jeg har dabbet gesso og maling på baksiden av transparentene for å fremheve dem. Arkene jeg har brukt er fra Pink paislee, bokstavene er thickers, tekststripene er klippet ut av Prima emballasjen til de runde Prima lollipopsene, jeg har brukt hele greia i forskjellige deler. Har også brukt hyssing, tyll og et metallhjerte med nøkkel.

Jeg har også brukt en av de større transparente vi fikk til å lage denne fotoramma med gullungen inni. Arket er fra Sassafras, blomstene er fra Prima. Den minste blomsten er farget med rosa glimmer mist.

Bli med på ScRappen du også!

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Så flotte bidrag fra deg! Likte spesielt godt bilderammen!

Anonym sa...

Hei!;D
sååå lekkert;D skikkelig nydelig!! Jeg legger meg til som følger her jeg, du lager utrolig masse fint;D legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..? Ha en super uke!
Klem Ida:o)

Riet sa...

What a beautiful layouts Neeta.

Hugs Riet.

Marianne Hope sa...

Kjempekul layout! Kul idee med gesso bak trasparantene...

Lula sa...

Herlig bilde av dere sammen! Råflott lo, gjennomført og lekker.

RasPbeRry sa...

very very very cute the dotted one...