tirsdag 18. mars 2008

To nye layouter...

..og de er ikke laget til noen som helst konkurranse!! Tenk det da :D Det har kanskje blitt litt mye konkurranser i det siste, for det var ubeskrivelig herlig å bare sette seg ned og lage akkurat det jeg ville, uten å måtte vri hodet for å løse en oppgave. De ble veldig ulike, men så har jeg jo også en litt schizofren scrappestil, så sånn må det bare være, hihi ;)


Denne er av min lille familie, og om hvor deilige søndags morgener er - rykende ferske bilder fra søndag morgen er det også :) (Jeg må seriøst skjerpe meg, har jo en diiiiiger bunke med bilder fra i fjor sommer og frem til jul som skal scrappes..!)


Og denne handler om det herlige forholdet datteren min har til besteforeldrene sine - hun forguder de og synes de er best i verden!


Og så må jeg si gratulerer med dagen til min kjære pappa som blir 43 år i dag, hipp hurra for deg!! ;)

Ingen kommentarer: