mandag 24. mars 2008

Kreativ påske

Jeg har hatt en utrolig kreativ påske! Har fått gjort masse, både lo'er og kort - og i tillegg vært flink husmor og vaska og rydda! Et mirakel bare det ;)

Her er i alle fall to lo'er, kortene må nesten vente til eierne har fått de:)




Og så må jeg nesten takke for de hyggelige tilbakemeldingene jeg fikk på nettkurset jeg hadde - tusen takk til dere som var med og for at dere likte det! Det gav meg faktisk lyst til å holde flere, så jeg tror jeg kommer til å sette opp i alle fall et kurs til, mer info kommer senere.

Håper alle nyter den siste fridagen til fulle!

7 kommentarer:

Line A sa...

Nydelige LOer!

Dette har blitt en av mine favoritt-blogger!

Har lifta et par av kortene dine nå i helga...

Legger dem i bloggen min i løpet av noen dager... ;)

Jill sa...

Her var det mye flott å se på!!!
KJempeflott blogg!

Stine sa...

Wow-de LO'ene var skikkelig flotte!! Scrapper mindre og mindre, men ble fryktelig inspirert av å se her! :)

Heidi sa...

Kjempefine ting du lager. Og nydelig liten jente du har!

Nina Grann sa...

Wow jättefin LO!!
Nina

{ Kristina } sa...

Å, digger den første LO'en her!! Råstilig! :)

MichelleO sa...

these pages are wonderful, love the colors. But I also have to comment... She is ADORABLE! A beautiful baby!