tirsdag 11. mars 2008

Nettkurs i kortlaging

Jeg tenkte jeg skulle driste meg til å ha et nettkurs i kortlaging:) Jeg har selv vært på flere nettkurs i det siste og syntes det var utrolig gøy, spesielt siden man kan gå tilbake og se på kurset flere ganger da det er åpent lenge for de som er med. Så dersom det ikke passer kursdagen, så kan man jo alltids ta det en annen dag. Jeg bor selv i en liten by, uten scrappebutikk (!), og jeg er sikkert ikke den eneste som har dårlig med tilgang på "vanlige" kurs. Og kanskje er det noen som vil lære noe fra akkurat min stil, og hvordan jeg lager mine kort?? Jeg håper det:)


På kurset vil det bli laget to forskjellige kort.
Du vil få tilsendt en materialpakke med det du trenger til å lage kortene, men må selv ha
maling el.l. til å fargelegge stempeltrykkene, saks, lim, evt. småpynt etc.


Kurset koster 250,- kroner, meld deg på ved å sende en mail til nettkurs@gmail.com.

Kurset starter tirsdag 18. mars, og du kan melde deg på frem tom. fredag 14.
Kurset vil være åpent i 14 dager,
og du kan også ha mailkontakt med meg om det er noe du lurer på.


Så håper jeg noen vil være med, tror dette blir gøy! :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har sendt påmelding, håper det kommer menge flere, for dette tror jeg blir kjempegøy!
Rita:-)