fredag 21. desember 2007

Posekort jul

Har kost meg med å lage dette posekortet i kveld :) Det er til en venninne som bor langt unna. Inni den bakerste "lommen" har jeg lagt et langt julebrev med oppdateringer om oss fra året som har gått. Nesten kjekt å lage julekort igjen, over en uke siden sist, litt godt med pause når jeg man har laget julekort siden oktober.... Og disse Papilio-stemplene er jo bare kjempeskjønne! Har ikke fått brukt de så masse enda. Gleder meg virkelig til å se hva mer som kommer fra den kanten, utrolig nydelige stempler den damen lager.

Men her er kortet i alle fall:



Og nå er jula snart i boks også :) Skal pynt juletre og lage pepperkaker i morra, og så skal meg og søster lage julegodter på lørdagen, tenker det blir kos :)

Ha en kjempefin dag alle som titter innom!

Ingen kommentarer: