mandag 17. desember 2007

Snart jul

Har laga noen julekort og gaveposer i det siste, men orker ikke ta bilde av alle sammen og legge inn. Men jeg vil vise fram denne LO'en, med bilder av frøkna mi på selfølgelig :) Mamma hentet gyngehesten min ned fra loftet og lot henne prøve. Hun er nok litt for liten enda, men så ut som hun likte seg.

Denne LO'en vant jeg 2. plass med i skisse-o-mania 49, kjempegøy! :)

Nå er det snart jul jo, og jeg gleder meg. Har julepynta huset og baka pittelitt julekaker. Scrapping og kortlaging har det ikke blitt all verdens av, men får satse på at jeg får tid til noe i juleferien i stedet. Har vært syke her i huset alle mann, men nå ser det heldigvis ut til å ha gått over.

Og så har jeg investert i en Bind it all, og den tenkte jeg at jeg skulle prøve litt nå. Har planer om å lage en liten julebok og ha familietradisjoner og minner i, som vi kan skrive litt i hvert år :)

Ha en kjempefin kveld alle!

Ingen kommentarer: