onsdag 9. januar 2008

Nytt år, nye (scrappe)muligheter :)

Godt nytt år alle sammen! Håper dere har hatt en fin jul :) Vi har hatt en slitsom start på det nye året, mannen har hatt virusinfeksjon og ene katten har hatt urinveisinfeksjon. Sistnevnte har sovet i doen sin og spydd og vært skikkelig dårlig. Men han er bedre nå, mannen også :)

Noen dager inn i det nye året fikk jeg rydde på scrapperommet, og det trengtes! Scrappesaker og uåpna scrappepakker lå slengt her og der sammen med innpakningspapir, teipruller og diverse rot jeg "rydda" bort fra stua. Godt å få litt orden igjen! Så jeg fikk lekt meg med en del fine ting jeg fikk i posten før jul, og som jeg ikke har rukket å sette meg ned og prøve før nå:


Ble noen LO'er til, men de er laget til konkurranser og kan ikke vises fram enda.

Kan derimot vise fram min vakre datter som har rukket å bli 6 måneder allerede! På mormor sin bursdag 2. juledag nærmere bestemt, så nå er hun jo 6 1/2! Tiden går jammen fort :)

Ingen kommentarer: