søndag 10. januar 2010

Skissedilla #41

Jeg har laget et bidrag til Skissedilla sin skisse 41, det ble en lilla vinterlo fra meg. Bildet kan du ta en nærmere titt på i innlegget under om du vil det. Det er av snuppa mi som nettopp har gitt snømannen et kyss og ble veldig kald på leppene. Har et utrolig søtt bilde av det også som jeg gleder meg til å scrappe:)






Jeg har brukt glimmer mist og stempler på bakgrunnen for å lage snøfnugg, samt punchet ut snøfnugg med en stor puncher. Diverse vintage knapper og bling som pynt i midten av snøfnuggene, thickers, gammel bokside og en bit av Ladybugandfriends.com, Notabene ark.

13 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig LO! Liker alle de forskjellige snøflakene dine. Lekker og dus fargebruk. Nydelig bakgrunnsark.

MonaV sa...

Nydelige, duse farger og jeg digger alle snøfnuggene dine.
Også er jo bildet veldig søtt og da!

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott LO...
Lekre farger og NYDELIG oppsett.
Og bildet.... lekkert, lekkert......
Klem fra Kaia

~Isabell~ sa...

lekker lo, digger de snekrystallene dine

Kristine sa...

Herlig layout og et herlig bilde!

Joséphine sa...

Love this!!!

Iselind sa...

Du lager de lekreste layouter, og denne intet unntak. Du er en stooor inspirasjons kilde. Tusen takk.

Inne i min bligg ligger det an award til deg.

Maria Therese sa...

lekker lo! digger san denne snøkrystallen din,og har siklet på den før, lurer litt på hvilke punch d er..

Audhild sa...

Nydelig LO. Flott bilde du har scrappet. Liker fargene du har brukt. Mange fine detaljer på LOen din.

HegeAL sa...

åå så stilig det var med lille på en vinterLO! Me like alot!! Nydelig bilde også!

Takk for at du deltar!

Gladie sa...

For en fantastisk lekker LO! Knallstilig bakgrunn, og nydelig bilde :)

Fru Larsen sa...

Så smukt LO

Kathy sa...

Too cute!! Love this picture!! Such a pretty layout as well and the details are fabulous!! That color background makes for a pretty page!
:)Kathy