fredag 15. januar 2010

En blå layout

Januarbonus inne hos Scrapping the music - på norsk er en fargeoppgave og fargen er blå. Jeg hadde et bilde som ble veldig blått pga. lys og feil innstilling på kameraet, men synes det ble fint likevel. Passet jo bra til denne utfordringen i alle fall:)



Jeg hadde ikke mønsterark i blåfargen jeg ville ha så jeg lagde mitt eget. Brukte blå kartong som jeg embosset hvite skyer fra Sassafras på. Har også brukt blå glimmer mist og spray ink på kartongen for å få en blåfarge som ligner den i bildet. Har sprayet langs kantene på den hvite dots kartongen og pusset lett over igjen med sandpapir. Har også brukt en gammel blonde, Prima blonde, blomster fra Papirloftet, gamle knapper, perler og blå glitterbrad. Stempel fra Papirloftet også. Bokstaver fra Sassafras.


10 kommentarer:

HegeAL sa...

Så utrolig stilig. Virkelig kreativt med eget mønsterark. Jeg er desverre alt for lat til å miske sånt sjøl..kunne ønske jeg ikke var det ;-P

Ha ei god helg!

Ewik21 sa...

Adorable scrap !!! I like Yours blog new look too. Hugs Ewa

Ann sa...

Gorgeous layout !

hugs Ann

annes paperfun sa...

Så herlig LO og så stilig med bakgrunnsarket du har laget selv!
Herlig!
Det er så godt å se du er igang igjen...elsker det du lager og ønsker deg et godt nyttår!
Storklem Anne

Jannhild sa...

Aldeles nyyydelig LO, Anita!!
Herlig blåfarger, og nyyydelig kosebilde av go'jenta di og hunden :)
Lekkert pyntet som alltid!

Klem fra Jannhild.
Ha en flott lørdagskveld!!

Ellen Karin sa...

Enig med de andre her, denne ble kjempelekker. Og det var så flott med bakgrunnsarket som tok igjen prikkene i genseren. Genialt å pusse etter at du har hatt på farge.
Herlig oppsett og flott pyntet.

Takk for et flott og blått bidrag. :)

Iselin sa...

Enda en fin LO fra deg!
Men tror du eg forventa nåkke anna egentlig...? ;o)

Har nåkke til deg i bloggen min btw.. :o)

Wenche sa...

Vanvittig flott arbeid. Sitter og studerer hvordan du bruker blomster. Superflott!

Lene sa...

Rett og slett LEKKER! Herlig mønsterark og nydelig bilde!

ps. har en award til deg i bloggen min.

Carina sa...

Vilken härlig layout!!! Blått är inte min favoritfärg men det var riktigt snyggt!! Ha det gott!!