mandag 30. november 2009

Min lille kunstner

Jeg har fått scrappet til den siste Skissedilla skissen, laget av Anette. Den var skikkelig kul! Bildene ble mørke og ikke så gode, men håper dere ser litt likevel.






Min lille søtnos i dyp konsentrasjon over tegnesakene sine. En kunstner i arbeid:)

Papirene er fra 3ndy papir, monsteret og fuglene er klippet ut av arkene. Gamle boksider, glimmer mist, klistrebokstaver fra Pink paislee og glitrende Thickers fra AC. Blomstene og frynsene som monsteret står på har jeg laget selv av brune papirposer. Bradsene i midten av blomstene har fått glitter på seg.

Ønsker alle en nydelig 1. desember i morgen!

Og tusen, tusen hjertelig takk til Vibeke for awarden jeg fikk av deg - den ble jeg kjempeglad for!!
"Jeg er som mange av dere vet - ikke så altfor begeistret for kort. Men ei dame som gjør at jeg måper - og liker kort er Anita/Neeta. Hun fargelegger så utrolig nydelig. I tillegg så er hun jo en mester på Loer også. Knall flink er du Anita!!:)"


3 kommentarer:

HegeAL sa...

Utrolig herlig leken glad LO! Mange adjektiver men måtte få med alle ;-)
Virkelig herlig løsning på skissa!
Og en flott desember til deg også!

Takk for at du deltar!

Riet sa...

Beautiful Anita.

Hugs Riet.x

oheidia sa...

Denne var så fargeglad og flott! Blir i godt hunør når jeg ser på denne Lo'en! Flott bilde og mange fine detaljer på lo'en din!