onsdag 25. november 2009

Artikkel for ScrappeHuset

Jeg ble spurt av Hilde fra Scrappehuset om jeg ville lage noe for dem, en artikkel med tema jul og gjerne noe for nybegynnere. Jeg lagde denne artikkelen som du kan lese her, med litt tips om du er nybegynner, til  hva du trenger av utstyr. Jeg har også laget en del kjappe julekort og noen tips til hvordan du kan gjøre julekortlagingen din litt enklere og raskere. Tusen takk til jentene i ScrappeHuset som spurte meg, det var kjempegøy å lage noe for dere:)

Her er det ene kortet jeg lagde til artikkelen, stempler og papirer fra Ladybug and friends, finnes på papirgleder.no.



Sjekk også ut resten av bloggen når du er der, de er kjempeflinke og lager mye fint. Akkurat nå feirer de 100 000 besøkende, så scrapp noe med tall og du har sjansen til å vinne flotte premier. Har du ikke sjansen til å scrappe er de så greie at du kan bli med i en trekning likevel:)

6 kommentarer:

Torill sa...

Skikkelig digg kort! Og flotters artikkel! Tusen takk for at du lagde denne for oss! KNALL!

klems

Kristine sa...

Et kjempenydelig julekort Anita!
Jeg iler inn og leser artikklen din;)
Kos og klem fra Kristine;)

Riet sa...

What a gorgeous card Anita,i love the image and papers.

Hugs Riet.x

Pia sa...

wow så nydeligt kort, vild med farver og motiv

Randi sa...

Jeg følger bloggen din. Du er utrolig og kreativ lager så mye fint. Jeg har nettopp begynt med stempling og kortlaging og jeg er ofte innom her for tips og inspirasjon.

Nå har jeg et lite problem. Skulle malt med grå distress ink men finner ikke ut hvordan jeg får den fargen, har du et tips til meg??

Ha en fin kveld!

Vibeke sa...

Tusen takk for at du lagde dette MiniKurset for oss!! Du er en mester til å lage kort:)

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

God søndag til deg:)le