fredag 21. november 2008

Sukkersött

I dag er Malin aka Boop gjestedesigner hos Sukkersött. Utfordringen hennes er å lage en julepose med minst en tilhørende til/fra lapp.

Jeg synes utfordringen hennes var super, sånne poser er veldig kjekke å ha og putte oppi noe hjemmelaget godt noe, og gi bort som en liten gave. Vi var også så heldige å få stempler fra Malins egen Papilio kolleksjon, tusen takk!:)


Jeg koste meg veldig med å lage denne gaveposen, det var kjempekjekt. Alle arkene jeg har brukt er fra 3ndy papir.

Nærmere bilde av det nydelige stempelet fra Papilio.

Jeg har to tag'er, den ene har en utklipt nisse fra et 3ndy papir ark, og den andre er stemplet med hjertestempel fra Papilios julekolleksjon fra i fjor.

Der kommer også dette pepperkake stempelet fra.
Takk for en flott utfordring, Malin! Håper mange blir med på den:)

Og så vil jeg ønske alle som er innom en kjempefin helg!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen ååååå så vackert!! tack för inspirationen!!♥

Torill sa...

Utrolig flott julepose!!!
Så masse flotte detaljer og nydelige ark!! Supert!
Takk for inspirasjon!

milli sa...

Denne var helt herlig! Så utrolig gjennomført!! Likte veldig godt den detaljen med klesklypen som lukkemekanisme og stemplene du har brukt er rålekre!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

annes paperfun sa...

Utrolig nyyydelig pose Anita!!!
Fikk skikkelig julestemning her.
Og alle de fine detaljene dine.
Likte denne kjempegodt.
Ønsker deg en flott helg.
klem Anne

Lene Aase sa...

Råstilig julepose, synest det var så flott at så mye av posen viste:)
Lekkert malt somm alltid:)
Håper du får en kjempeflott helg!!!

Klem fra Lene:)

Anne sa...

For en utrolig flott julepose du har laget med masse flotte detaljer. Fikk skikkelig julestemning av og se på denne flotte posen. Må nok begynne på mine poser også snart, må bare få unna litt julekort først.

Hege-Annie Simonsen sa...

Stilig, herlig og kjempeflott gavepose!!... Så mange fine detaljer, for ikke å snakke om de herlige arkene...!..

God helg! :)

Maya sa...

Kjempeflott gavepose,Anita!
Lekkert motiv og nyydelig malt!!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Hanne sa...

Jøsses & bevares, så flott posen din ble, Anita! Likte måten du hadde satt sammen masse lapper på, det ble skikkelig julepose, dette her!

Må bare si litt til forrige innlegg også, for det var egentlig litt deilig å lese at det er flere enn meg som har det litt sånn om dagen, og det verste er at når det blir for mange "må"-ting får jeg ikke gjort noe som helst! Frustrerende... Bare å ta en pause og håpe at det snur. Var så godt å lese om sofakosen, ble helt varm om hjertet - ta vare på stunder som det der, de betyr så mye!

Sender deg en god og varm klem og ønsker deg ei deilig helg!

Unknown sa...

ÅÅå så nydelig!! Virkelig vintage look, med masse herlige detaljer!!

klem,
Jorunn

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Åh, denne posen var jo bare superfin!

Bente sa...

Detaljrik og aldeles nydelig!

Gro sa...

Oi, den var rå lekker.
Skikkelig julete, heldig den som får den til jul.

milli sa...

Hei Anita!
Ta en titt innom bloggen min, det ligger en award til deg inne hos meg.

Klem fra
Camilla

Tindaloo sa...

Såååå nydelig! flotte detaljer :)

Renee sa...

Gurimalla for et utrolig nyyydelig kort da og for en drøss med alldeles lekre detaljer samlet på ett sted.

LEKKER

Marna sa...

OMG, what a wonderful scrap!!! It's fascinating ...
Greetings from Slovenia,
Marna

Marte sa...

Hei søtis, takk for behjelig kommentar.. Har sendt inn bestilling nå, kan du tenke deg hvordan 50 brunposer kan koste over 500 kroner?? *fniis*

Har ikke bestilt fra papirloftet før, men vet du hvor lang tid leveringen pleier å ta sånn ca? Jeg KLØR i fingrene etter...posene...! :P

Stor klem fra meg

Marte sa...

Og frøken distrè Carlsen glemte å fortelle deg at jeg synes juleposen din er så utrolig flott. Vakkert pyntet, jeg klarer ikke se meg mett.. Klypen er bare en super detalj som går rett inn i inspirasjonsboken! :)

Kos igjen..