fredag 11. juli 2008

Scrappemania og Sukkersött



Nå ligger det en kortutfordring til dere hos Scrappemania som jeg har lagd. Kortet over er det jeg lagde til utfordringen.






Sukkersött har jeg fått med to sponsorer, og mange søknader til design teamet. Har satt fristen for å søke som dt til 18.juli, bare sleng deg med om du har lyst!:) Mailen kan sendes til sukkersött@gmail.com. Jeg har ikke tid til å svare på alle søknader, men de som blir valgt ut vil få svar innen 20.juli.

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på bloggen og i forum!!:)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Dette var jo sukkersøtt;) Helt nydelig!! Og så fine de blomstene er!! Masse lekkre detaljer her også:) Gleder meg til den NORSKE kortutfordringen kommer! Blir veldig gøy!!
Ha en god helg!
Klem fra Camilla.

_Kine sa...

Så nydelig kort! Du har virkelig dreisen på å fargelegge :)

Anonym sa...

Så fine kort du lager ! Lykke til med utfordringsbloggen !

Kortmanitove sa...

Så flott kortet ditt var, med masse detaljer og flotte farger. Blir supert med den nye utfordringssiden, skal prøve å slenge meg med der nåe det passer sånn....
Tove