torsdag 3. desember 2009

Litt mer jul




Hvert år leter jeg rundt etter oppskrifter til det og det som skal lages til jul, hvor var det nå jeg la den i fjor? Derfor har jeg lagd en liten og søt oppskriftsbok som skal  få romme disse oppskriftene så jeg slipper å lete mer.



Julepapirene jeg har brukt er fra 3ndy Papir og boken er str. 12x15 cm. Jeg har brettet sammen 12x30 ark og stiftet dem sammen i ryggen så det blir en liten bok. Tenkte jeg skulle lage noen flere og gi bort.

Jeg har også prøvd å lage noen av disse søte fuglehusene som Gudrun viste i bloggen sin. De var enkle å klippe og brette, skal lage noen sånne til treet. Her er også papirer fra 3ndy papir.




Hun la også ut en gaveposemal som jeg har testet. Brukte søtt og fargerikt mønsterark fra Sassafras, trengte ikke mye pynt da.



Anbefaler alle å følge med i bloggen til Gudrun, hun lager fantastiske juleting og har masse gode idèer som hun deler. Nå i desember har hun julekalender, så hver onsdag og fredag legger hun ut noe nytt. Blir spennende å følge med:)

2 kommentarer:

Pia sa...

wow sååå nydelige ting du har lavet, rigtig sødt fuglehus

Stempelguri sa...

Så flott oppskriftsbok!! Lurt å samle alt i en egen bok, og ikke minst, en super gaveide! Ha en fin helg, Cesi :)