søndag 18. januar 2009

Bilde og awards

Jeg har oppdatert fotobloggen min med bilder fra de siste dagene. Dette er et av de, og mitt favorittbilde akkurat nå.

Det har ikke blitt så mye papir aktiviteter her de siste dagene, siden Emilie ble syk igjen. Da vil hun helst sove og kose oppå mamman sin hele tiden. Veldig koselig, men ikke så praktisk siden jeg ikke får gjort så mye.

**
Jeg har fått disse awardsene igjen, det er jo kjempekoselig!

Denne fikk jeg av Lena Kathrine

denne fikk jeg av Moia


og denne fikk jeg av Marianne H.

Tusen, tusen takk alle tre! Jeg setter kjempestor pris på det, sånne awarder er utrolig kjekt å få! Siden jeg har sendt alle videre før, gir jeg de rett tilbake til dere, vel fortjent;)

4 kommentarer:

Hanne sa...

Og her kommer jeg med enda en oppmuntring - veldig velfortjent, den også :)

For et nydelig bilde, da... selv om blikket til Emilie viser godt at hun er syk... stakkar liten, godt hun har omsorg rundt seg!

God klem fra Hanne:)

T:o)ve sa...

... og jeg med enda en *knis*
Ha en strålende dag!
Ligger en overraskelse til deg i bloggen min :o)

Sylvia Blum sa...

aww.. your baby girl is SO sweet and looks so cuddly :-)
what a big joy she must be for you and your family!

(I have another question, Neeta: You were chosen as a future guest designer for Sugar Nellie - like I was ;-) .. just wanted to ask if you sent in your snail mail address or if you know when our guest designer period will begin? *just wondering not to hear anymore from them*...)

{hugs}
Sylvia

Kristine sa...

Hei på deg!
Det ligger en fotoutfordring til deg i bloggen min!
Klem fra Kristine;)