onsdag 2. april 2008

To hele dager

Jeg tror jammen det har gått to HELE dager uten at jeg har scrappa noe som helst, det er lenge siden det ;) Men jeg har til gjengjeld fått gjort litt husarbeid i dag, og gått en laaang tur med baby i vogna og søsteren min. Og så var det herlig sol her i dag, sårt trengt i en for tiden ganske grå og kjip hverdag.....

Layouten under her lagde jeg til Scrappeligaen på scrapping.no, og var så heldig å komme på første plass. Tusen takk til de som stemte på meg!!:)


Nå kjenner jeg det klør i fingrene, så da må jeg nok scrappe litt i kveld tenker jeg:)

4 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Åh, for en supersøt LO. Liker det rosa oppmot det grønne. Masse flotte detaljer også. Kan titte lenge på denne og stadig oppdage nye ting. :)

sophia landry sa...

This is such a beautiful layout! I love the colors and design, and the photo is just precious!

Surfine sa...

Nyyydelig LO, likte godt fargevalget ditt. Fresht og søtt samtidig:o)

Maya sa...

Så utrolig fin side...masse fine detaljer. Håper kurset ditt gikk fint :-))

Ha en god scrappende helg.