søndag 20. april 2008

Innholdssrik dag

Aller først..Jeg var så heldig å vinne skisse-o-mania 15 med denne layouten:
Hvis noen syns det er vanskelig å lese teksten, så står det: Ikke skynd deg med å vokse opp - vær babyen min litt til!! Det er ikke lenge siden du bare var en liten bylt i armene mine, og se på deg nå... så stor og flink jente som kan mange kunster allerede. Men ikke skynd deg, vær barn og sorgfri så lenge du kan!

Ble veldig fornøyd med denne, og da er det ekstra moro å vinne også:)


Ellers er vi utrolig masse ute om dagene, er så deilig med sol og fint vær! Så blir ikke all verdens tid til scrapping da nei. I dag har vi vært på lang tur, og det har jammen vært en innholdsrik dag.. vi klarte å miste hjulet på bilen vår!! En bolt bare knakk av rett og slett.. Det var kjempeekkelt og jeg ble utrolig redd, men alt gikk fint. Vi var obs på at det var noe galt, for det dunka og rista, så vi kjørte sakte og forsiktig heldigvis. Men alle mann er hele og bilen har fått nytt hjul og er på vei hjem nå, så alt er fint. Men støkken sitter i enda altså, jammen var det ekkelt..

4 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Å, den layouten var virkelig vakker. Så mangen flotte og spennende ting du har tatt med på den, kan jo titte i evigheter og stadig oppdage nye ting. :) Grattis med seieren.

{ Kristina } sa...

Har du en mail jeg kan nå deg på? Har noe jeg vil spørre deg om. :)

{ Kristina } sa...

Mail sendt! ;P

Anonym sa...

Så utrolig masse lekkert du lager :D