fredag 6. februar 2009

Sukkersött Valentinskort

I dag er utfordringen på Sukkersött å lage noe til valentinsdagen. Jeg har lagd et kort, i mangel på en mer kreativ og oppfinnsom hjerne:)

Kortet er egentlig litt uvanlig til meg å være, det har nemlig ikke noe malt stempelmotiv utenpå...
..men derimot finner du det inni:) En idè jeg fikk, og da ble det sånn. Jenta er fra Magnolia og passet ypperlig til temaet. Hun er malt med distress, selvsagt. Teksten er håndskrevet og inspirert av Hanne, som skriver med så vakker håndskrift på sine kort. Rammen utenpå kortet er forresten et clearstamp fra Prima, stemplet på hvit kartong som jeg først har sprayet glimmer mist på.
Utenpå har jeg pyntet med denne blomsten som består av en stor Prima blomst som er blitt brun med Glimmer mist, en blå blomst og søte små "buskblomster" fra Prima. Disse fikk jeg av Kristine, tusen takk!
Inni har jeg pyntet med et papirblondehjerte.. *puh* langt ord;) Bak hjertet er det mønsterpapir, rundt kanten har jeg tegnet prikker med hvit penn.
Hun er så søt der hun står og holder hjertet på ryggen:)

Ta en titt innom bloggen og se på alt det nydelige de andre jentene har laget. Og for å få enda mer inspirasjon til kjærlighetens dag kan du lese denne artikkelen skrevet av Hanne Iren, der mange i PG teamet har bidratt med kreative papirgleder. Jeg har lagd denne eska og minikort til:

Det kommer flere bilder av denne eska en annen dag.


Ønsker dere alle en fantastisk helg!:)

12 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Åååh, dette var nydelig Neeta!
Takk for inspirasjonen du gir meg!

Ha en flott dag ;o)

milli sa...

Så nydelig kort, Anita!
Før jeg leste at du hadde skrevet teksten inni selv, tenkte jeg faktisk - "det stempelet må jeg ha!!":) *fnis*
Jeg beundrer alle dere med pen håndskrift! Kan ikke henge meg med i den klubben selv:/

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klemmer fra
Camilla

Torill sa...

dette ble skikkelig hærlig kort!!! Nydelig dekorert!!
god helg!!!

Nikki Fairbairn sa...

Gorgeous card Anita, such beautiful colouring and i love all the wonderful detail. Hugs Nikki x

Jonna sa...

For et nydelig kort! Lekre farger og mange flotte detaljer.

Monique sa...

What a beautiful card. Your colouring is gorgeous as always!!
I love it

xx Monique

Maya sa...

Lekkert,Anita!
Og så stilig å ha motivet på innsiden!
Ha en flotters helg,
klem fra Maya :)

Camilla sa...

Så vackert anita!
Gillar din sköna stil på dina kort och LO.
Fint du gjort med blomman.
Och vackert med din egna handstil i kortet.
Fina färger.
Kram: Camilla

Anonym sa...

Vilka underbara kort du gör, man får jättemycket inspiration här inne.

Kristine sa...

Kortet ble jo aldeles nyyydelig anita!!!
Så herlig motiv inni kortet og teksten passer så flott!
Og jammen meg har ikke du en fantastisk håndskrift du også!! Jeg er så glad for at det fins stempler for da slipper man å se min fæle håndskrift på kortene;) *fniis*
Ha en flott helg!
Klemmer fra meg;)

Iren sa...

For et skjønnt og gjennomført valentinekort!!!

Klem

Loreal Blondi sa...

What a beautiful card! You have done so much fine things in one card that it takes time to see all.