mandag 6. oktober 2008

ScrappeMania Gjestedesigner

Denne måneden er vi så heldige å ha med oss fantastisk flinke Marianne Hope. Hvis du ikke har vært i bloggen hennes anbefaler jeg et besøk, alltid massevis av flotte layouter og inspirasjon der. Dere må også se på de flotte layoutene vi lagde til oppgaven hennes og blir med på konkurransen, her.

Min layout til oppgaven
Jeg har sydd på thickersbokstavene, rundt notearket, og sydd fast stoffet og blondene.
Min selvlagede ting er papirblomstene laget av gammelt bokpapir. Både de og blonden er mye eldre enn 3 år. Bøkene fra slutten av 1800-tallet og blonden kjøpte jeg på en antikvitetsbutikk i sommer, vet ikke helt hvor gammel den er.

Og i dag braker det løs på Mania Runway, første oppgave er lagt ut. Dersom du ikke har meldt deg på så kan du i alle fall følge med på Runway showet på søndag, der tror jeg det blir masse bra:)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne var virkelig lekker!!!:)
Det bildet var så flott!!:)

Anonym sa...

Denne var nydelig!!! Så utrolig lekre detaljer du har her altså :)
Nydelig bilde!

Marianne Hope sa...

Utrolig flott LO!!!! Du har virkelig gjort deg flid og det syns. Og takk for alle godordene. Jeg blir helt roed her jeg sitter...

Anonym sa...

Nydelig LO! Blomstene dine var jo bare helt toppen, tenk at noe så enkelt kan gi så mye effekt!