onsdag 24. september 2008

Layouts

Her kommer noen layouter jeg lagde i helga.

Trodde du alle små jenter var bare søte og snille?? Ikke min! *fnis*


Dette bildet ble til veldig tilfeldig. Jeg tok bilder mens hun lekte og plutselig kom hun mot meg og skulle ha kameraet, derav "sinna"-grimasen. Litt søt også da, hihi;)


litt "lydeffekt"..;)
Og denne søte lille teksten har jeg "stjålet" fra Renèe. Hun hadde den på sin Studio 2 mers layout og jeg syns den var bedårende:) Håper det er okei, Renèe!

Denne layouten er laget til Miss skisse på Minneriket. Skissa var det Kathrine som lagde og jeg syns den var råkul!

Enda mer rampestreker her. Hun var helt stille plutselig (alle vet jo at det er et trøbbel-tegn!) og når jeg fant henne satt hun og pilla på en pakke med selvklebende bling. Og det var bling overalt...i fjeset, på klærne, på gulvet, hendene.. overalt:D
Litt bling må jo til på en sånn layout:D
Tusen takk for at du ser og kommenterer!!:) Jeg er fortsatt sinnsykt forkjøla, men jeg kommer sterkere tilbake;)

Thanks so much for looking and commenting in my blog!'!:) I still have the worst cold, but I'll come back soon;)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan!
Åhh, hoppas att du kryar på dig och blir frisk snart.
Du är en mästare på LOs.
Gillar dom starkt.
Vackra papper och dekos och den lilla modellen är ju underbar....
Ta nu och vila lite..
Kramar Camilla

Vibeke sa...

Tøffe Loer!!!
Kul stil du har!!:)

Kristine sa...

Nydelige Anita!
Og den sinna LO'en var jo bare helt knall!
Så stilig med de krafitge fargene!
Og bilder var jo supersøtt;)
Klem fra Kristine

Nikki Fairbairn sa...

What fabulous layouts Neeta and I love the Monster page and such a cute picture, Hugs, Nikki x