fredag 15. august 2008

Sukkersött utfordring #3

Nå har vi lagt ut den tredje utfordringen på Sukkersött, som er en skisse denne uken. Håper mange vil bli med!:)

Her er skissen
Og her er mitt kort

Alle stempler er fra Magnolia, papirer fra restekassen, eneste jeg husker hvor kommer fra er det lysebrune fra 3ndy papir. Blomster og blonde fra Prima, bånd, 7 gypsies metalltag, rubons, rondell og brad.

Skyene er festet med 3d puter.

Håper mange blir med åp utfordringen, premien er en super stempelplate fra Papirdesign.

For å få inspirasjon, gå inn i bloggen og se på alle de nydelige bidragene fra design teamet:)

11 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig den var!!! Jeg må prøve å bli med denne gangen! Men dette kortet var helt til å spise opp!
Elsker fargene!

annes paperfun sa...

Så nydelig og stemningsfult kort!!! :o)
Fine stempler du har brukt og likte godt fargene.
Flott løsning på skissen.
klem fra Anne

Gladie sa...

Flott skisse duhar laga - og så lekkert kort! gleder meg til å forsøke meg på denne :)

Lene Aase sa...

Kjempeflott skisse og lekkert kort, du er så utrolig flink med detaljer:)

Klem

Åshild sa...

Nydelig og stemningsfullt, med mange lekre detaljer. Herlig, Anita :)

Klem

Torill sa...

Tusen takk for pakke ja!!!!
Det har jeg jo helt glemt i ferievaset!!! Jeg skal legge ut et bilde av den på bloggen! Tusen takk altså, den var skikkelig flott! Likte de binderbokstavene så utrolig godt!!! Takk takk takk!

Maya sa...

Nydelig kort,Anita!
Og herlige detaljer,må se flere ganger og enda ser man noe man ikke så første gangen!
Fargeleggingen din er råååå!

Klemmer fra Maya

Rasofiel sa...

Et hærlig kort Anita!!! <3 <3 <3 Det er så morsomt at jeg føler jeg ser skissen så utrolig tydelig når jeg ser på kortet :O) Og for et fargevalg!!!! Nydelig!!! Har skikkelig lyst på det stempelet <3 *ønskesegallesammen* Hun er så søt der hun sitter at jeg får jordbærsmak i munnen *lol* :D
Håper du får en kjempehyggelig helg!!! Stoooor klem, sml og solskinn fra Mica

Kathy sa...

I love your card!! ALL your details are fabulous and your image is so cute!! Thanks for the great sketch :)Kathy

Hanne sa...

Et nydelig vakkert kort, Anita, i behagelige farger, får virkelig en sånn "åh, deilige sommerdag" - følelse her :)

Håper du får en strålende fin lørdag :) Her må vi gjøre oss klar til bytur i solskinnet :)

Klemmer fra Hanne:)
- fint at kortet kom vel frem, forresten, og at du ble glad for det *smiiiiil*

Anonym sa...

Tusen takk for herlig kommentar i bloggen min! *smil*

Har en award til deg;)