lørdag 26. april 2008

Litt nytt

Kanskje på tide med noe nytt her??

Har vært nydelig vær her i det siste, så da er det ut ut ut og scrapping og blogging blir nedprioritert til fordel for det:) Men i dag regner det, så da passer det jo bra å oppdatere litt igjen.

Denne lille vakre jenta er 10 måneder i dag! Dager og uker bare flyr forbi, og det skjer noe nytt hver dag nå! Krabber, reiser seg opp etter omtrent alt, står i senga og "gauler" om morgenen, og er så vidt begynt å gå rundt bordet og flytte seg fra bordet til stolen helt selv. Flinkingen min!:)


Bildene er tatt for noen dager siden når vi var på altanen til mormor og lekte i sola. Jeg fatter egentlig ikke at vi snart har en ettåring i hus, det er rart det!

Litt scrappenytt også, ikke alle som er like opptatt av baby ditt og datt som meg kanskje *fnis*

Denne er laget med ScarletLime april kit (alt er fra kit'et bortsett fra de brune og de gule bokstavene). Jeg er helt forelska i dette arket her!! Må har mere, kjipt å bare ha ett og så ha brukt det opp. Likte denne selv, er så glad i de bildene<3 Og denne var med i ligaens oppgave seks. Har tatt mange mange bilder av den, redigert og styrt på, men føler at ikke noen bilder blir bra, fargene blir liksom så blasse i forhold til hvordan jeg ser den. Men men, får nå et lite inntrykk av hvordan den er i alle fall...
Og har dere fått med dere dette??
Det blir kult!!:))

1 kommentar:

tessa sa...

så mye tøfft!!!!