søndag 17. februar 2008

Skissecup og scappekrigen

Tenkte jeg skulle vise fram mine to siste LO'er. Den første her hadde jeg med i skissecup'en på Papirgleder, den er laget etter en skisse av Tove Svartkjønnli. Den andre er mitt siste krigsbidrag, det nådde helt til topps og det var veldig kjekt:) Oppgaven her var å bruke fire mønsterark, 3 bilder og to sterke, klare farger. Var en del bytting av ark og av og på med pynt, men jeg fikk det da til til slutt.



Har brukt det samme bildet på begge LO'ene, bare litt forskjellig "tema". Er så forelsket i dette bildet, er min søster som har tatt det, og jeg synes det er utrolig nydelig. Viser koseungen min akkurat så god som hun er:)

Håper alle har hatt en kjempefin helg!

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men vilken underbar srapblogg...blir helt galen så snyggt!!Så mycket inspiration man får här!!!
Älskar med att pyssla, göra kort o scrappa...scrapa är dock rätt nytt för mig...men så kul!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Anonym sa...

Hei du!
SÅ mye fint du lager. Både kortene og LO'ene dine er kjempe fine!! :)
Så at du hadde lagt igjen en kommentar hos stempelgal om at du har kjøpt sugar nelly. Hvor mye kostet det?
Har lyst på en del av de selv, men har hørt at det er veldig dyrt med toll og slik..

anita.hc sa...

Du lager så mykje fint atte :)
Og kortene dine er jo heilt nydelige. Har lagra ganske mange av dei som favoritter, så dei blir nok scraplifta skal du sjå :)