fredag 3. april 2009

Sukkersött og påskekort

I går kveld koste jeg meg med å lage kort igjen, etter å ikke ha rørt scrappesakene mine på over en uke. Jeg har vært helt slått ut av influensa, og kan ikke huske sist jeg var så dårlig. Men det er heldigvis over nå, eneste som sitter i enda er nasal stemme og litt forkjølelse, og det kan jeg virkelig leve med:)

Dette er kortet jeg lagde, etter Kristine sin flotte skisse som er utfordringen på Sukkersött bloggen i dag. Jeg synes skissa var fantastisk å jobbe med, digget den:)

Stempeltrykket er fra Whiff of joy, og papirene er fra Ladybug and friends. Har også brukt et ark fra en MM journal bok, og det bakerste brune arket er et emballasjeark fra Prima blomster (fikk idèen fra Anne, takk!:)) Teksten er rubons fra Norsk stempelblad, og så har jeg pyntet med Prima blomster, bling og litt tyll.


Siden det nå straks er påskeferie, og hvis du føler du trenger litt kreativ inspirasjon bør du titte innom denne flotte artikkelen som Julie har skrevet. Mange har bidratt med kreative idèer så det er utrolig masse fint å se på her. Mitt enkle bidrag til artikkelen er dette kortet her.

Jeg har maskert sammen tre stempler fra Whiff of Joy, og synes det ble et koselig påskemotiv. Har ellers brukt ark fra Ladybug and friends og litt resteark. Pyntet med bølgepapp, blomster og litt bokstaver, pluss scrappers floss.


Vil ønsker dere alle sammen en god helg og en kjempefin påske!:)

16 kommentarer:

Åshild sa...

Nydelig kort, Anita! Lekkert satt sammen! Sånn *kikkeomigjenogomigjenpå*-kort :)

Håper du får noen gode påskedager!
Klem

annes paperfun sa...

Så flott kort Anita! Og ikke sant den pappen fra Prima er flott å bruke :o)
Det påskekortet var rålekkert!
Likte alt ved dette...herlig med alle de rufsete kantene.
Ha en superduper påske
KLem Anne

Riet sa...

wowwww Anita,what a beautiful cards,l love the stamps and colours.

hugs Riet.x

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

Dette er rett og slett det fineste påskekortet jeg har sett i år!!!!

Og skissekortet ditt ble sååå lekkert!! Så masse flotte detaljer!!

God helg.
Klem Marianne:)

Unknown sa...

wow your cards look all so fantastic and i´m astonnished about your colorations and style to make cards - really amazing.
have a nice and sunny weekend.
hugs, bea

Pia sa...

såååå nydelige kort med søde motiver og farver

Camilla sa...

Stilig Sukkersøttkort, herlig med røgt og lilla! Og det påskekortet var utrolig søtt, likte måten du har brukt gult på uten at kortet blir helt GULT, hi hi:)

God påske!

MN sa...

Kjempefine kort du har laget!
Påskekortet var jo bare helt nydelig.
Ønsker deg samtidig en god påske!

Annita sa...

super flotte kort. er vild med kortet med kyllingen den er rigtig nuttet. tak for inspirationen
ønsker dig og din familie en god påske.

Kristine sa...

Et kjempeflott kort du har laget til skissen min Anita!
Ønsker deg en flott påskeuke!
Klemmer fra Kristine;)

Hanne sa...

Helt herlig Sukkersøttkort, Anita, herlige farger og en hel tips å notere seg :) Flinka!

God helg og god klem :)

milli sa...

Så lekre kort du har laget!
Kjempefine farger og nydelig sammensatt!!

Ønsker deg en kjempefin påske!

Klemmer fra
Camilla

Liten scrapper sa...

Så bra du er frisk igjen!
Utrolig hyggelig å se noe nytt fra deg igjen. Som vanlig, kjempe lekre kort! Skjønner ikke hvordan du får det til.
Det nederste kortet var utrolig søtt! Kjempefint påskekort!
Og takk for tips til hvordan de stemplene kan brukes så fint sammen!

Hilsen Merethe

Maya sa...

Åhhhh så lekre kort,Anita!!
Nyydelig det siste her,det var bare så lekkert!!
Godt å høre att du er i formen igjen,og håper du får noen flotte påskedager!
Go`klem fra Maya :)

Unknown sa...

Ååå to nye nydelige kort! Herlige farger og detlajer og nydelig fargelagt!!!
Så flott påskemotiv det vart av de tre WOJ stempla!!

Klem,
Jorunn