lørdag 11. april 2009

Mania ScRappen

Jeg har ikke rukket å være kreativ i det hele tatt denne påska her. Vi har heller kost oss med å treffe familie og venner, spesielt gøy å treffe de man sjelden ser bortsett fra sånne ferier:)

Men jeg kan vise dere denne layouten som jeg lagde i forrige uke. Det er kommet en ny scRapp på ScrappeMania, og denne gangen er det en kjempestilig layout av Mari vi har scRappet. Utrolig kule scRapper fra design teamet, så sjekk innom bloggen for litt kreativ inspirasjon:)

Jeg håper dere alle har en kjempefin påske sammen med familie og venner!!:)

I hope you all are having a great easter with family and friends!!:)

12 kommentarer:

Camilla sa...

Helt nydelig, virkelig. Og så herlig bilde! Skikkelig fin:)

Caroline sa...

Herlig LO! Elsker de spreke fargene og som alltid et herlig fotografi;)

❤ Kaia sa...

NYDELIG !!!

Ha en fortsatt flott påske :o)

Pia sa...

Et herligt billede, super flot i farver og opsætning

Riet sa...

what a gorgeous Neeta.

hugs Riet.x

Anonym sa...

En kjempeflott LO, nydelig pynting og for et godt bilde da!

Nikki Fairbairn sa...

Such a pretty layout Neeta, I love the paper and sweet image, I hope your having a great bank holiday weekend, Big Hugs, Nikki x

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Flotte farger! Kjempefin LO. :)

Rasofiel sa...

hei anita
du har skrevet inn feil adresse på scraptoppen slik at linken din virker ikke. du har skrevet: .coma *ehehe*
ville bare sifra. håper du har en fin påske :) klem vyanmica

Marianne Hope sa...

kjempesøtt bilde! Håper du har hatt en fin påske. Du, Anita, abonnerer du fortsatt på Scarlet Lime? Kan du i så fall se inne på forumet vårt (scrappemania) det jeg skriver om det? Ha en fin uke

GryA sa...

Jeg digger stilen din! det ligger noe til deg i min blogg.

Camilla sa...

Hejsan Anita!
Du gör helt fantastiska LOs.
Är helt betagen idom.
Fina färger och dekos.
Din lilla dotter är ett riktigt charmtroll:))
kramar Camilla