tirsdag 15. juli 2008

ScRapp #2 - Nabon! & RAK

Vi på Scrappemania har ScRappa Nabon sin sinnsykt lekre layout. Du kan se den på bloggen.

Min versjon ble en smule annerledes, men man kan jo fortsatt se hvor inspirasjonen kommer fra;)


Nydelige blomstene, tror det er gamle Prima??


Ellers går det i mye planlegging for Sukkersött-bloggen. I dag har jeg lagt ut en RAK der, gå inn og legg igjen en kommentar for å bli med i trekningen. Det er utrolig gøy med så positive tilbakemeldinger. Nå gleder jeg meg til søndag når DT er klart og kan publiseres. Det blir stas:)

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne var utrolig flott!! En av de beste jeg har sett på en stund!! Nydelig!!:)

Anonym sa...

Sukk... for en nydelig LO!!!
Så mange lekre detaljer her - lekkert :D

Anonym sa...

Skikkelig flott! Sommerfuglen var såååå fin! Jeg har helt dilla på sommerfugler om dagen. Lekker LO!