tirsdag 20. mai 2008

Takk!!

Jeg burde vel egentlig gått og legge meg nå, men jeg kom på noe jeg måtte gjøre først:)

Jeg vil si tusen, tusen takk til alle dere som har gratulert meg med plassen på PG Team 2008!! Takk til hver og en av dere, kommentarene og ordene deres varmer! Det er så kjekt at dere blir glad på mine vegne, det setter jeg veldig stor pris på!! :)

Og siden jeg er i gang med å takke.. Camilla, tusen takk for den kjempeflotte pakken!! Jeg ble helt overveldet når jeg så innholdet, det var så mye! En fantastisk scrappepakke, den skal jeg nok klare å lage mye fint med:)

Og siden jeg får så mange fine kommentarer fra utenlandske bloggere også, så skal jeg prøve å skrive litt på engelsk innimellom. De skjønner vel ikke bæret ellers;)

***

Thanks to all of you who comments in my blog, it's so nice to see that you like what I make. I really appreciate it!:)

And thank you, Camilla, for the wonderful rak i got in the mail, I was so amazed by all the wonderful things in it! I'm sure I'll make lot's of great cards with it!

And since you leave such great comments, I'll make an effort to write some English on my blog as well, since I guess you don't understand a word of my norwegian writing:)

Ingen kommentarer: